Thursday 21 April 2011

Aniq sayangggggg NURUL ... Charming ...


Aku ingat lagik mase aku peknenkan aniq ni, aku dan hubby pon dok pilihlah nama yang paling sesuai untuk anak aku yang bakal lahir.  Setelah habis berdebat ngan hubby, akhirnya nama ANIQ dipilih yang membawa maksud YANG KACAK LAGI MENAWAN HATI.  Ingatkan nak letak nama aniq jek, tetiba hubby lak nak letak second name.  Hubby pon letak SYAZWAN yang maksudnya SEWANGI LIMAU KASTURI.  Bila aniq dah besar, aku lihat kesesuaian nama itu pada aniq.  anak aku ni memang charming, kalau nak marah boleh cancel la....

Semalam aku jempot aniq dari rumah babysitter, adalah sorang budak pompuan nama NURUL.  Kire memang aniq suka sangat ngan budak tu.  Sebelum balik siap salam, cium tangan, cium pp, peluk ngan NURUL.  Akhirnya, dah masuk kete babai lagik kat NURUL, flying kiss.  Dalam kete tak habis2 cakap ANIQ SAYANGGGGGGGGGG NURUL ....... 

Aniq, mummy tau aniq nak baby yang pakai sock dan mitten.  Kalau mummy bole beli kat Tesco ke JJ ke Carrefour ke dah lama mummy beli.   Sabarlah sayang ....

No comments:

Post a Comment