Wednesday 25 May 2011

Hepi birthday to me

 Ladies Only 

 My two heroes

20 Mei 2011, genap la umo den 34 tahun.  Secara kebetulan, 20 Mei 2011 ni jatuh pada hari Jumaat dan aku pon memang lahir hari Jumaat.  Pagi tu aku pegi keje dihantar oleh my dear hubby, lengkap lepas pakai baju hubby cium dahi wish Happy Birthday, Sayang.  Aku tanya hubby, mane bunga??  Hubby jawap, nanti la saya cari.  Hehehe ...

Lunch pukul 12 tgh, kawan opis makan kek.  Then aku dan hubby serta ANIQ pon keluar untuk lunch date bertiga.  Kenny Rogers, restoran yang dah lama hubby ajak pi.  OTW, pi Kenny Rogers aniq lak sebok cakap "mummy, tadi aniq dan daddy cari bunga mummy tapi tak jumpa" adoi rasa nyesal lak mintak bunga pagi tadi.

Resolution as 34 yO mummy: nak jadi isteri dan mummy terbaik DAN nak jadi sihat dan banyak duit dan kaya raya...

No comments:

Post a Comment